panasonic-phone-KX-TGE433B

«گوشی تلفن بی‌سیمی که بیشترین فروش را در سال 2018 داشته است.»

گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGE433B

بهترین نکته درباره این گوشی تلفن پاناسونیک ترکیبی از ویژگی‌های مفید و تنظیمات قابل تغییر و رابط کاربری ساده آن می‌باشد. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE433B دارای یک منشی تلفنی و 3 گوشی بی سیم است که می‌توان تا 6 گوشی آن را افزایش داد.

گوشی بی سیم حاوی یک صفحه نمایش سیاه و سفید دیجیتال بزرگ با کنتراست بالاست. دکمه‌های گوشی نیز نور پس زمینه دارند که بتوان در تاریکی به راحتی شماره‌گیری کرد. گوشی بی سیم این تلفن بزرگتر از گوشی‌های دیگری است که درباره آن‌ها نوشته‌ایم و شاید زیباترین گزینه موجود نباشد.

برای تعمیر تلفن خود، همین الان با ما تماس بگیرید.

ستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پاساژ برلیان طبقه همکف پلاک ۲۸
۰۹۱۲۲۳۸۹۰۶۴ - ۴۴۲۱۹۷۲۷
تماس تلفنی

در قسمت چپ تلفن یک جک هدست تعبیه شده که جهت صحبت کردن به صورت هندزفری به کار می‌رود. می‌توانید از اسپیکر گوشی بی سیم نیز استفاده کنید اما کیفیت صدا در گوشی سیمی بهتر است.
در قسمت پایین سمت راست صفحه کلید دکمه مسدودسازی تماس‌ها وجود دارد که می‌توانید از طریق آن تماس‌های مزاحم را بلاک کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید تا 250 شماره را مسدود کنید.
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE433B مجهز به caller ID گویا می‌باشد، اگر کسی با شما تماس بگیرد دیگر نیازی نیست صفحه نمایش تلفن را نگاه کنید بلکه caller ID گویا نام یا شماره او را برایتان می‌خواند.
از میان تمام گوشی‌هایی که مورد تست قرار دادیم گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE433B بهترین باتری‌ها را داشته است. 5 ساعت طول می‌کشد تا باتری این تلفن از حالت خالی کاملاً شارژ شود، همچنین گوشی بی سیم آن نسبت به هم رده‌های خود، بیشترین مدت زمان را در حالت استندبای دوام می‌آورد.
این تلفن علاوه بر عملکرد عادی خود دارای ویژگی بک‌آپ انرژی (Power Backup) در زمان‌های اورژانسی می‌باشد و اگر برق رفته باشد می‌تواند از گوشی بی سیمی که قبلاً شارژ شده است برق خود را تامین کند، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که در چنین شرایطی بتوانید تلفن بزنید. گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE433B کاملترین انتخاب است و تمامی نیازهای شما را برطرف می‌سازد.

panasonic-phone-KX-TG7875S

«بهترین گوشی تلفن بی‌سیم سال 2018 جهت استفاده در محل کار»

گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TG7875S

این تلفن نسبت به هر تلفن دیگری که تست کردیم دارای ویژگی‌های بیشتری بود، به همین دلیل نصب و راه‌اندازی آن کمی پیچیده‌تر است. البته این موضوع ارزشش را دارد چون دیگر هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد.
تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7875S دارای 5 گوشی بی سیم بوده و می‌توان آن را تا 6 گوشی افزایش داد. این تلفن بی سیم دارای همه ویژگی‌های استاندارد می‌باشد: منشی تلفنی، دایرکتوری دفترچه تلفن، LCD با نور پس زمینه، اینترکام و شناسه تماس. caller ID گویا، جک هدست بر روی هر کدام از گوشی‌های بی سیم، طول عمر عالی باتری ، عملکرد پشتیبانی از باتری و امکان مسدودسازی تا 250 شماره از ویژگی‌های دیگر این تلفن می‌باشند.
صفحه نمایش LCD کاملاً خواناست و دکمه‌ها برای محیط‌های کم نور طراحی نشده‌اند. چیزی که این تلفن را از دیگر تلفن‌های بی سیم متمایز می‌کند سیستم یکپارچه‌سازی گوشی‌های موبایل است.
ویژگی Link2Cell به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید دو گوشی موبایل را از طریق بلوتوث به سیستم متصل کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید تماس‌های موبایل خود را بر روی گوشی بی سیم تلفن دریافت کنید که در موارد خاصی مفید است، مثلاً زمانی که می‌خواهید موبایل خود را شارژ کنید می‌توانید از این ویژگی استفاده نمایید.
پایه این مدل از تلفن پاناسونیک دارای یک پورت USB نیز هست که می‌توانید موبایل خود را توسط آن شارژ نمایید. می‌توانید آلارم‌هایی را برای پیام‌های متنی تنظیم کنید که در این صورت هنگام دریافت پیام، گوشی بی سیم با به صدا در آوردن آلارم به شما اطلاع می‌دهد.
همچنین گوشی بی سیم می‌تواند پیام‌های دریافتی را به یک شماره تلفن ثبت شده فوروارد کند که در این صورت می‌توانید در خارج از خانه یا محل کار نیز پیام‌های منشی تلفنی خود را چک کنید. گرچه که تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7875S از مدل‌های دیگر پیچیده‌تر است اما ویژگی‌های تعبیه شده در این تلفن بی نظیر است.
برای مثال در اکثر تلفن‌ها می‌توانید تنها با فشار دادن یک دکمه عمل مسدودسازی تماس‌ها را انجام دهید اما برای انجام این کار در تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7875S باید کد مخصوصی را وارد نمایید.

phone-VTech-CS6719

«مقرون به صرفه‌ترین گوشی تلفن بی سیم در سال 2018 »

گوشی تلفن بی سیم VTech CS6719

تلفن VTech CS6719 تلفنی ساده بوده که کاربری آن نیز ساده است و بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند سریعاً تلفن خود را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده کنند.
با اینکه این محصول نسبت به محصولات دیگر ویژگی‌های کمتری دارد اما دارای تمامی ویژگی‌های اولیه‌ای که به آن نیاز دارید می‌باشد. برای کار با تلفن بی سیم VTech CS6719 نیازی به خواندن دفترچه راهنما ندارید و به راحتی می‌توانید کارایی تمام ویژگی‌های تلفن را بفهمید. این تلفن دارای caller ID و حالت انتظار تماس (call waiting) می‌باشد. همچنین می‌توانید در دایرکتوری تلفن 50 نام و شماره را ذخیره کنید، 10 شماره‌ای که اخیراً با شما تماس گرفته‌اند را بر روی redial دوباره شماره‌گیری نمایید و 50 شماره‌ای که در تاریخچه caller ID وجود دارند را ببینید و با آن‌ها تماس بگیرید.
گرچه که تلفن بی سیم VTech CS6719 فاقد منشی تلفنی و backup power می‌باشد. البته می‌توان از تلفن‌های ثابت در زمان قطعی برق نیز استفاده کرد اما این مدل فاقد باتری پشتیبان است در نتیجه هنگام قطعی برق نمی‌توان از گوشی بی سیم استفاده نمود.
گوشی بی سیم VTech در قسمت کوچکتر آن قرار دارد و بیشتر شبیه ریموت است تا تلفن! این تلفن بی سیم دارای صفحه نمایش دیجیتال و دکمه‌های حاوی نور پس زمینه می‌باشد، اما متوجه شدیم که رنگ سبز پس زمینه صفحه نمایش در برخی موقعیت‌های نوری خواندن آن را سخت‌تر می‌کند. استفاده از این تلفن و کار با دکمه‌های آن بسیار راحت است.

AT&T-CRL-32102

«گوشی تلفن بی سیمی که می‌توان بیشترین تعداد گوشی بی سیم را به آن وصل کرد»

گوشی تلفن بی سیم AT&T CRL-32102

با خرید این تلفن می‌توانید در هر کدام از اتاق‌های خانه خود یک گوشی بی سیم داشته باشید. این تلفن فقط دارای یک گوشی بی سیم است اما می‌تواند تا 12 گوشی بی سیم را پشتیبانی کند. در بین همه تلفن‌های بی سیمی که بررسی کرده‌ایم هیچ کدام ظرفیت پشتیبانی از این تعداد گوشی بی سیم را ندارند.
جدای از این ویژگی تلفن بی سیم AT&T CRL-32102 دارای ویژگی‌هایی عالی برای افرادی است که دارای اختلالات شنیداری و بصری هستند. همچنین صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه و دکمه‌های خوانا از دیگر ویژگی‌های این تلفن است. این تلفن دارای دکمه‌های گویا، caller ID گویا، چهار پروفایل صوتی متفاوت و کمک‌کننده صوتی است که به طور موقت صدا را تنظیم کرده و باعث وضوح بیشتر مکالمه می‌شود. پایه تلفن دارای یک پنل مشکی رنگ و دکمه‌های مربوط به منشی تلفنی است. این قسمت مستعد گرفتن گرد و غبار و اثر انگشت و لک شدن است اما دکمه‌ها به خوبی برچسب زده شده‌اند. منشی تلفنی می‌تواند تا 14 دقیقه پیام صوتی را ضبط کند، می‌توان تا 50 مخاطب را در دفترچه تلفن گوشی ذخیره کرد، همچنین caller ID  تلفن می‌تواند تا 50 تماس آخر را نشان دهد.