نمایندگی تلفن پاناسونیک خدمات تعمیرات گوشی‌های تلفن پاناسونیک را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ما با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر گوشی پاناسونیک خدماتی با کیفیت و مطابق نیازهای شما را ارائه می‌دهیم.

تکنسین‌ها و کارشناسان  نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران با در اختیار داشتن آخرین تجهیزات و امکانات تعمیر گوشی تلفن پاناسونیک قادر هستند تا گوشی تلفن شما را به سرعت تعمیر کرده و با کارایی یک گوشی تلفن نو به شما تحویل دهند.

برای تعمیر تلفن خود، همین الان با ما تماس بگیرید.

ستارخان نرسیده به چهارراه خسرو پاساژ برلیان طبقه همکف پلاک ۲۸
۰۹۱۲۲۳۸۹۰۶۴ - ۴۴۲۱۹۷۲۷
تماس تلفنی

اقلام تعمیراتی شما کدگذاری شده و با توجه به سفارش شما تعمیرات و نوسازی بر روی آن‌ها انجام می‌پذیرد. با سپردن تعمیر انواع گوشی تلفن پاناسونیک خود به ما می‌توانید مطمئن باشید که همه عیوب و اختلالات آن به خوبی رفع خواهد شد.
به جهت اینکه تعمیر گوشی پاناسونیک را در نمایندگی پاناسونیک انجام می‌دهید و ما هم طبق قوانین و اصول شرکت پاناسونیک تعمیرات را انجام می‌دهیم در نتیجه تعمیرات ما مشمول گارانتی و ضمانت است.

بخش نوسازی و تعمیرات ما در نمایندگی تلفن پاناسونیک غرب تهران دکمه‌های فرسوده گوشی تلفن را تعویض کرده و یا در صورت نیاز آن‌ها را تمیز می‌کند، این کار موجب می‌شود تا ظاهر گوشی شما نو و تمیز جلوه کند. در صورت نیاز بُرد گوشی، اسپیکرها، میکروفن‌ها، دکمه‌ها و کلیدها و یا هر قسمت دیگری که معیوب باشد تعویض می‌گردد. همچنین مشکلات نرم‌افزاری گوشی تلفن کاملاً برطرف شده و تنظیمات گوشی به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

مردم گوشی تلفن خود را به دلایل مختلفی تعمیر و نوسازی می‌کنند. گاهی اوقات گوشی‌های تلفن یا تجهیزات مخصوصی در بازار یافت نمی‌شوند. اگر نخواهید که دستگاه تلفن خود را کلا تعویض کنید و یا برای خرید یک گوشی جدید هزینه نکنید، ممکن است تعمیر گوشی پاناسونیک تنها گزینه پیش روی شما باشد. نیازهای شما در این زمینه هر چه که باشد نمایندگی تلفن پاناسونیک می‌تواند به شما کمک کند تا با صرف کمترین هزینه برای تعمیر گوشی پاناسونیک خود اقدام نمایید.

ما یک برنامه پیشنهادی عالی هم داریم، در صورتی که زمان کافی را برای منتظر ماندن جهت تعمیر گوشی پاناسونیک خود ندارید می‌توانید با ما تماس گرفته تا ببینید که آیا آیتم دست دوم و هم مدل گوشی شما را داریم یا خیر. فقط کافیست تا آیتم دست دوم گوشی خود را خریداری کرده و گوشی خراب خود را برای ما ارسال نمایید، در این صورت هزینه ما به تفاوت را خواهید پرداخت.